Onze Speerpunten
'Coaching', 'Persoonlijke aandacht', 'Kwaliteit' en 'Resultaat'.
Het NISOM biedt aan de hand van een persoonlijk advies de mogelijkheid voor zorgvuldige inventarisatie van de achterliggende ontwikkelingsbehoefte.
Persoonlijke aandacht staat centraal, voor, tijdens en na de opleiding. Samen met de student wordt voor aanvang van de studie de meest passende opleiding vastgesteld.
In een persoonlijke actieplan (POP) worden concrete doelstellingen aangegeven die je zowel tussentijds als na afloop wenst te behalen.
NISOM staat voor kwaliteit:
- Ons docentencorps bestaat uit marketing en management deskundigen met een ruime praktijkervaring en uitstekende didactische vaardigheden.
- Onze docenten zijn ook coaches.
- De lesstof wordt aangepast aan de behoefte van de student(en) en/of elk jaar geactualiseerd.
- Daarnaast leer je door intensieve discussies met medestudenten.
- NISOM is een geaccrediteerde opleiding vanuit de bedrijfsbranche waardoor wij voldoen aan de gestelde kwaliteitseisen en meegaan in de kwaliteitsontwikkelingen.
Uniek bij NISOM:
- De Digitale Instroommodule
Hierdoor krijg je alvast affiniteit met de door jouw gekozen opleiding en groei je naar de training toe. Je kunt dus op elk door jouw gekozen moment beginnen.
- De BITS
Deze marketingformule laat je kennismaken met een nieuwe theorie, ontwikkeld door Frans de Groot, en realiseert vanuit de marketingtheorie winstgevende groei van jouw organisatie. Het marketingcommunicatie model BITS laat campagnes winstgevend haar doelen bereiken!
- Kleine groepen (minimaal 6 - maximaal 15).
NISOM verzorgt haar trainingen en opleidingen in kleine groepen (maximaal 15 deelnemers). Hierdoor is er veel persoonlijke en individuele aandacht en elke student heeft een eigen mentor.
NISOM staat voor resultaat:
- Het NISOM richt zich vooral op de toepasbaarheid van het geleerde in de eigen werkomgeving. Tijdens de opleiding worden veel opdrachten en cases uitgevoerd.
- Praktijkervaringen en reflecties vanuit de werksituatie zijn de basis.
|
|